انتخاب سنتر

بلاگ معرفی لوازم خانگی

انتخاب سنتر

بلاگ معرفی لوازم خانگی

قیمت یخچال اسنوا- انتخاب سنتر

یخچال و فریزرهای اسنوا به صورت یخچال فریزر بالا ، یخچال فریزر پایین ، یخچال فریزر دوقلو و فریزر تک  وارد بازار شده است. 

اسنوا یخچال های خود را با گرید مصرف انرژی A و +A تولید و ارائه نموده است.

فروشگاه اینترنتی انترنتی انتخاب سنتر با بهترین قیمت یخچال اسنوا را به مشتریان خود عرضه میکند. 

برای اطلاع درباره قیمت یخچال اسنوا به لینک زیر مراجعه کنید :

http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%88%D8%A7/

ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS69M18IR

ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS69M18IR با مصرف انرژی +A و امکانات بسیاری که دارد یک انتخاب مناسب برای خانواده های پر جمعیت است .این محصول با دارا بودن به روز ترین تکنولوژی ها و با توجه به کیفیت بسیار بالای خود‌،‌میتواند سال ها بدون کم شدن کارایی برای شما کار کند.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS69M18IRاین محصول شرکت بوش با توجه به استاندارد های روز اروپا طراحی و ساخته شده است که همین موضوع سبب شده تا از نظر کیفیت رتبه بسیار خوبی داشته باشد و در مقایسه با دیگر برند ها مانند سامسونگ‌ و ال جی ،‌از فروش بیشتری برخوردار باشد.نا‌گفته نماند که این ماشین ظرفشویی ساخت کشور آلمان میباشد و با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده است.البته نا گفته نماند که آن دسته از محصولات بوش که در کشور ترکیه ساخته میشوند با محصولاتی که در آلمان ساخت میشوند هیچ تفاوتی ندارند و فقط به دلیل نزدیک تر بودن به بازار ایران و مسائل اقتصادی‌،‌در کشور ترکیه مونتاژ میشوند.تمام قطعات استفاده شده در مدل های ساخت آلمان و ساخت ترکیه کاملا یکسان است و از نظر کیفیت هیچ تفاوتی ندارند.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS69M18IR

نگران شستشوی ظروف بسیار کثیف خود نباشد.به لطف استفاده از جریان آب داغ سخت ترین لکه ها به راحتی پاک میشوند.حداقل 45 درجه سانتی گراد و حداثر 70 درجه سانتی گراد مقدار حرارت آبی است که برای شستشوی ظروف به کار برده میشود.با جریان آب داغ چرب ترین ظروف‌،‌تمیز و براق میشوند.امکانات بسیاری که این ماشین ظرفشویی دارد باعث میشود تا ظروف به بهترین شکل تمیز و براق شده و هیچ گونه آسیبی به آنها وارد نشود.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS69M18IR

 

در این مدل از ماشین ظرفشویی بوش سبد ها را با توجه به نوع و تعداد ظروف جا به جا کنید تا فضای کافی برای جا دادن تمام ظروف فراهم شود.قابلمه ها و ظروف بزرگ را داخل سبد قرار دهید تا با جریان آب داغ شسته شوند.ظروف کوچکتر در سبد بالایی با جریان ملایم تر آب شستشو میشوند.سنسور Load Sensor یا همان سنسور تشخیص تعداد ظروف یکی از امکانات بسیار کاربردی میباشد که بوش در این ماشین ظرفشویی جای داده است.اگر تعداد ظروف کم باشد مقدار آب کمتری وارد دستگاه میشود و اگر تعداد ظروف زیاد باشد‌،‌مقدار آب بیشتری وارد سیستم شستشو میشود تا همه ظروف به راحتی شسته شوند.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS69M18IR

با فعال کردن گزینه شستشوی سریع‌ در این ماشین ظرفشویی ،‌در یک مدت زمان کوتاه ،‌تعداد زیادی از ظروف را شستشو دهید.زمانی که این گزینه را فعال کنید زمان آبکشی ظروف کاهش پیدا میکند.تایمر 24 ساعته از دیگر امکاناتی است که به شما اجازه میدهد تا دستگاه را تنظیم کنید که در هر زمان که شما میخواهید شستشو را آغاز کند.به عنوان مثال شستن ظروف در ساعت های پایانی شب که زمان اوج مصرف انرژی میباشد هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.بهتر است که تایمر دستگاه را تنظیم کنید تا در نیمه های شروع به شستشو کند.صدای بسیار کم این محصول به هیچ وجه آرامش شما را بر هم نمیزند و با صدای بسیار کمی که دارد شستشوی ظروف را به پایان میرساند.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS69M18IR

 

 

سیستم ضد نشت آب یا همان Aqua Stop ، شامل یک شلنگ آب دو جداره‌،‌یک شیر ایمنی و یک خروجی آب است که مانع نشتی آب میشود.به این ترتیب دیگر نگران نشتی آب نباشید.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS69M18IR

 

این قابلیت در ماشین ظرفشویی بوش  Dosage Assist یا سیستم تنظیم کننده مواد شوینده نام دارد سبب میشود تا مواد شوینده به بهترین نحو استفاده شوند.با فعال شدن این گزینه‌،‌در هر مرحله با توجه به کثیفی ظروف و لکه ها‌،‌مقدار دقیق مصرف مواد شوینده کنترل شده تا از هدر رفتن آن جلوگیری شده و ظروف کاملا تمیز و براق شوند.

 

 قابلیت بسیار فوق‌ العاده دیگری که در این ماشین ظرفشویی بسیار کاربرد دارد‌،‌قابلیت Active Water است که در هر مرحله مقدار دقیق آب مورد نیاز برای شستشو را تنظیم میکند.به این ترتیب جریان آب بسیار بهتر و یکنواخت تر در جریان قرار میگیرد.این فناوری سه جزء دارد که شامل توزیع هدفمند‌،‌فناوری فیلتر بهبود یافته‌،‌گرم شدن و قدرت بیشتر برای چرخش آب است.به این ترتیب شستشوی ظروف بسیار بهتر صورت میگیرد.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS67TW02B

 

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات بوش آشنا شوید.انتخاب سنتر نمایندگی بوش این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات بوش با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.   

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات بوش با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش لوازم خانگی بوش را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی بوش ( bosch) می باشد.


ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره مدل SMI59M05IR

ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره مدل SMI59M05IR به لطف وجود سیستم های مختلف باعث شده تا از لحاظ کارکرد یکی از بهترین مدل ها باشد.طراحی کوچک و جمع و جور خود و با دارا بودن 6 برنامه شستشو‌،‌یکی از بهترین انتخاب ها میباشد.این محصول با توجه به استاندارد های اروپا طراحی شده است و دارای درجه مصرف انرژی ++A میباشد.

این مدل از ماشین ظرفشویی بوش یکی از محصولات رومیزی بوش میباشد که با توجه به کیفیت بسیار بالای خود میتواند یک انتخاب بسیار مقرون به صرفه و با ارزش باشد.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMI59M05IR

 

 

این محصول از بوش با توجه به استاندارد های اروپا طراحی و ساخته شده و همین موضوع باعث شده تا با یکی از بهترین و پر فروش ترین محصولات بازار مواجه باشیم.ظرفیت اینماشین ظرفشویی 14 نفره میباشد که برای یک خانواده پر جمعیت کاملا مناسب میباشد.بعد از یک مهمانی خانوادگی دیگر نگران شستشوی ظروف نباشید.

 

ظرفشویی SMI59M05IR بوش به راحتی ظروف شما را شستشو میدهد.مصرف آب در این محصول بسیار کاهش یافته است و با بهره گیری از جدید‌ترین تکنولوژی های روز دنیا‌،‌سعی شده تا بیشترین کارایی و بهره به مشتری عرضه شود.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMI59M05IR

 

 

ماشین ظرفشویی های بوش به مصرف انرژی بسیار کم و کارایی و طول عمر بالا معروف هستند.این عوامل باعث شده تا این محصول در برنامه استاندارد فقط 9.5 لیتر آب مصرف کند.  این ویژگی به این معنی نیست که ظروف شما با دقت کمتری شسته میشود‌،‌بلکه به این معنی است که سنسور های داخلی دستگاه‌،‌میزان مصرف آب را به طور دقیق اندازه گیری کرده و به طور صحیح از آن استفاده میکنند تا هم باعث افزایش کارایی دستگاه شود هم اینکه تا حد امکان در مصرف انرژی صرفه جویی کند.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMI59M05IR

 

 

سبد های داخل ماشین ظرفشویی به گونه ای طراحی شده است که میتوانید با جا به جا کردن آنها از بیشترین فضای ممکن بهره ببرید.سیستم VarioFlexPlus به شما اجازه میدهد تا سبد ها را با توجه به نوع و تعداد ظروف جا به جا کنید تا فضای کافی برای قرار دادن همه ظرف ها فراهم شود.سبد ها قابلیت تنظیم در ۳ ارتفاع مختلف را دارند.از بابت شستن ظروف بزرگ خیالتان راحت باشد.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMI59M05IR

 

 

سبد پایینی دراین مدل از ظرفشویی بوش این امکان را برای شما فراهم کرده تا با قرار دادن ظروف بزرگ و قابلمه ها در این قسمت‌،‌آنها را به راحتی شستشو داده و از تمام توان دستگاه استفاده کنید.قابلمه های بسیار کثیف را داخل دستگاه قرار داده و با استفاده از جریان آب داغ آنها را به راحتی شستشو دهید.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMI59M05IR

 

 

محصولات بوش همیشه جزء بهترین انتخاب ها بوده اند و با توجه به کیفیت ساخت بسیار بالا‌،‌ارزش خرید بسیار بالایی دارند.استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت در ساخت این محصول باعث شده تا بتوانید برای سالیان متداول از این محصول استفاده کنید بدون آنکه نگران خراب شدن دستگاه باشید.طراحی و ساخت این مدل از ماشین ظرفشویی بوش به گونه ای است که میتوانید انواع ظروف را به راحتی داخل سبد ها قرار داده و آنها را شستشو دهید.

 

قابلیت Load Sensor تعداد ظروف کثیف را اندازی گیری کرده و با توجه به تعداد ظروف‌،‌مقدار آب ورودی را به دقت تنظیم میکند تا کمترین مقدار آب مصرف شود.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMI59M05IR

 

 

با استفاده از قابلیت Dosage Assist میتوانید مقدار دقیق مصرف مواد شوینده را کنترل کنید.همانطور که میدانید ماده شوینده معمول ماشین های ظرفشویی به صورت قرص میباشد.با فعال کردن Dosage Assist که در واقع سیستم تنظیم مواد شوینده میباشد قرص ها به طور خودکار وارد محفظه شستشو میشوند و به صورت کاملا حساب شده مصرف میشوند تا در حد امکان در مصرف آب و مواد شوینده صرفه جویی شود.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMI59M05IR

 

 

این محصول شرکت بوش ، بسیار کم صدا بوده و به هیچ عنوان آسایش شما را بر هم نمیزند.وجود موتور BLDC لرزش ناشی از کارکرد موتور را تا حد بسیار زیادی کاهش میدهد که همین امر سبب میشود تا دستگاه در هنگام کار‌،‌بسیار کم صدا باشد.عایق بندی درست و اصولی درون بدنه‌،‌از دیگر عواملی است که در کاهش صدای دستگاه بسیار کارآمد میباشد.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMI59M05IR

 

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات بوش آشنا شوید.

 

انتخاب سنتر نمایندگی بوش این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات بوش با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد. 

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات بوش با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش لوازم خانگی بوش را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی بوش ( bosch) می باشد. 

ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMU53M15IR

ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMU53M15IR با بدنه ای زیبا و تمام استیل از محصولات ماشین ظرفشویی بوش سری 6 SuperSilence ساخت آلمان است. 

 این مدل ماشین ظرفشویی توکار bosch ظرفیتی برای قرارگیری ظروف 13 نفر را دارد و در واقع برای استفاده روزانه یک خانواده با جمعیت متوسط تا زیاد کافی است.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,12 نفره,مدل,SMU53M15IR

 

طراحی این مدل از ماشین ظرفشویی بوش به رنگ استیل میباشد که باعث میشود تا نیاز به نظافت به حداقل ممکن برسد. این ماشین ظرفشویی با قرار گرفتن در رده مصرفی ++A در رده محصولات کم مصرف قرار گرفته است و به دلیل استفاده مکرر از این محصول بی شک توجه عموم را به خود جذب می کند. میزان آب مصرفی در هر بار شستشو 9.5 لیتر اندازه گیری شده است. با این وجود به جرئت می توان گفت به کار گیری این محصول شرکت بوش در فضای خانه به مصرف کم آب و برق شما بی نهایت کمک می کند.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,12 نفره,مدل,SMU53M15IR

 

این ماشین ظرفشویی بسیار کم صدا بوده و به هیچ عنوان آسایش شما را بر هم نمیزند.وجود موتور BLDC در این محصول بوش  ،لرزش ناشی از کارکرد موتور را تا حد بسیار زیادی کاهش میدهد که همین امر سبب میشود تا دستگاه در هنگام کار‌،‌بسیار کم صدا باشد.عایق بندی درست و اصولی درون بدنه‌،‌از دیگر عواملی است که در کاهش صدای دستگاه بسیار کارآمد میباشد.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,12 نفره,مدل,SMU53M15IRمحصولات بوش همیشه جزء بهترین انتخاب ها بوده اند و با توجه به کیفیت ساخت بسیار بالا‌،‌ارزش خرید بسیار بالایی دارند.استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت در ساخت این محصول باعث شده تا بتوانید برای سالیان متداول از این محصول استفاده کنید بدون آنکه نگران خراب شدن دستگاه باشید.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,12 نفره,مدل,SMU53M15IR

 

 

محصولات بوش همواره به عنوان محصولات با دوام بالا شناخته میشوند.سبد های داخل ماشین ظرفشویی به گونه ای طراحی شده است که میتوانید با جا به جا کردن آنها از بیشترین فضای ممکن بهره ببرید.

 سیستم VarioFlexPlus به شما اجازه میدهد تا سبد ها را با توجه به نوع و تعداد ظروف جا به جا کنید تا فضای کافی برای قرار دادن همه ظرف ها فراهم شود.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,12 نفره,مدل,SMU53M15IR

 

 

سبد ها در این مدل از ماشین ظرفشویی  قابلیت تنظیم در ۳ ارتفاع مختلف را دارند.از بابت شستن ظروف بزرگ خیالتان راحت باشد.سبد پایینی این امکان را برای شما فراهم کرده تا با قرار دادن ظروف بزرگ و قابلمه ها در این قسمت‌،‌آنها را به راحتی شستشو داده و از تمام توان دستگاه استفاده کنید.

 

قابلمه های بسیار کثیف را داخل دستگاه قرار داده و با استفاده از جریان آب داغ آنها را به راحتی شستشو دهید.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,12 نفره,مدل,SMU53M15IR

 

 

از دیگر ویژگی های بارز این محصول میتوان به صدای بسیار کم در هنگام کار کردن اشاره کرد.44 دسی بل مقدار صدایی است که ظرفشویی SMU53M15IR در زمان کار کردن تولید میکند.

جالب است بدانید که مصرف آب در ماشین های ظرفشویی بسیار کمتر از شستشو با دست میباشد.بر اساس آخرین اندازه گیری های انجام شده‌،‌برای شستشوی 144 پارچه ظروف یک پارچه با دست‌،‌مقدار 90 لیتر آب مصرف میشود.این مقدار هنگام شستشو با ماشین ظرفشویی به زیر 10 لیتر کاهش می‌یابد.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,12 نفره,مدل,SMU53M15IR

 

 

 

 

طراحی و ساخت این محصول بوش به گونه ای است که میتوانید انواع ظروف را به راحتی داخل سبد ها قرار داده و آنها را شستشو دهید.قابلیت Load Sensor تعداد ظروف کثیف را اندازی گیری کرده و با توجه به تعداد ظروف‌،‌مقدار آب ورودی را به دقت تنظیم میکند تا کمترین مقدار آب مصرف شود.

 با فعال کردن Aqua Sensor دستگاه به طور خودکار مقدار کثیفی ظروف را اندازه گیری کرده و با توجه به آن مقدار آب ورودی را تنظیم میکند.وجود این ویژگی ها باعث میشود تا این محصول یکی از کم مصرف ترین ماشین ظرفشویی های بازار باید و در هر بار شستشو حدودا 8 لیتر آب مصرف کند.

 

 

 

 

استفاده مستقیم از آب لوله کشی به مرور زمان میتواند به ظروف شما صدمه زده و باعث خوردگی شیشه میشود.

 

در این ماشین ظرفشویی سیستم محافظت از ظروف شیشه ای قرار دارد که میزان سختی آب را تنظیم میکند تا به هیچ عنوان به ظروف شما آسیبی وارد نشود.

 

 

 

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمتمحصولات بوش آشنا شوید.انتخاب سنتر نمایندگی بوش این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات بوش با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.   

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات بوش با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش لوازم خانگی بوش را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی بوش ( bosch) می باشد. 


ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره مدل SMS88TI01M

ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره مدل SMS88TI01M یکی از شاهکارهای شرکت بوش «Bosch» آلمان می باشد که  با طراحی زیبا و در حین حال‌ باکیفیت‌ خود یکی از پر فروش ترین محصولات بوش میباشد.

اگر به دنبال یک ماشین ظرف‌شویی مبله با طراحی ساده و در حین حال مدرن هستید «خرید ماشین ظرفشویی بوش»  میتواند بهترین انتخاب باشد.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS88TI01M

 

عملکرد بسیار فوق‌العاده این ماشین ظرفشویی بوش توانسته رضایت مشتریان را کسب کند.دارا بودن امکانات و ویژگی های بسیار متنوع و کار آمد در این محصول سبب شده تا از بابت بهترین کیفیت و کارایی رضایت  شما را جلب کند.

 

گنجایش این ماشین ظرفشویی 14نفره میباشد.البته نا گفته نماند که شما میتوانید با جا به جا کردن سبد ها به فضای بیشتری دسترسی داشته باشید.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS88TI01M

 

طراحی سبد ها در این مدل ماشین ظرفشویی بوش به گونه ای میباشد که شما میتوانید در 6 حالت مختلف از آنها استفاده کنید.قابلیت تنظیم ارتفاع از دیگر ویژگی های کلیدی سبد ها میباشد.به لطف وجود سیستم های مختلف باعث شده تا از لحاظ کارکرد یکی از بهترین مدل ها باشد.این محصول بوش با توجه به استاندارد های اروپا طراحی و ساخته شده و همین موضوع باعث شده تا این محصول درجه مصرف انرژی ++A را داشته باشد.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS88TI01M

 

ظرفشویی های بوش مجهز به آخرین تکنولوژی ها میباشند که این تکنولوژی ها سبب میشوند تا بهترین کیفیت و بیشترین کارایی برای شما فراهم شود.به لطف تکنولوژی Eco Silence Drive که در قسمت موتور به کار برده شده است شما در هنگام کار کرد عملا صدایی نخواهید شنید.هنگامی که از تمام ظرفیت دستگاه استفاده کنید و دستگاه شروع به کار کند تنها 40 دسی بل صدا تولید میشود.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS88TI01M

 

سبد های داخل ماشین ظرفشویی به گونه ای طراحی شده است که میتوانید با جا به جا کردن آنها از بیشترین فضای ممکن بهره ببرید.سیستم VarioFlexPlus به شما اجازه میدهد تا سبد ها را با توجه به نوع و تعداد ظروف جا به جا کنید تا فضای کافی برای قرار دادن همه ظرف ها فراهم شود.با جا به جایی سبد ها فضای کافی برای جا دادن قابلمه ها را فراهم کنید.‌کلیه ظروف با جریان آب داغ شسته شده و همه لکه ها به راحتی از بین میروند.

 ماشین ظرفشویی های بوش به مصرف انرژی بسیار کم و کارایی و طول عمر بالا معروف هستند.این عوامل باعث شده تا این محصول در برنامه استاندارد فقط 9/5 لیتر آب مصرف کند.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS88TI01M

 

این ویژگی به این معنی نیست که ظروف شما با دقت کمتری شسته میشود‌،‌بلکه به این معنی است که سنسور های داخلی این محصول بوش ،‌ میزان مصرف آب را به طور دقیق اندازه گیری کرده و به طور صحیح از آن استفاده میکنند تا هم باعث افزایش کارایی دستگاه شود هم اینکه تا حد امکان در مصرف انرژی صرفه جویی کند.

 

وجود قابلیت Dosage Assist باعث میشود تا مواد شوینده وارد محفظه جدا گانه ای شده و با توجه به کثیفی ظروف‌،‌از ماده شوینده استفاده شود.با این حساب ظرفشویی های بوش بهترین کیفیت شستشو و پایین ترین مصرف انرژی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS88TI01M

 

با وجود ویژگی Dosage Assist در این مدل از ماشین ظرفشویی بوش میتوانید میزان مصرف مواد شوینده را به طور دقیق کنترل کرده و سخت ترین لکه ها را به راحتی پاک کنید.کارکرد این قابلیت به این صورت است که ماده شوینده وارد محفظه مخصوص شده و در هر مرحله با توجه به کثیفی ظرف و نوع لکه ها‌،‌مقداری از مواد شوینده را مصرف میکند.به این صورت مقدار مصرف مواد شوینده به طور دقیق کنترل شده و از هدر رفتن مواد شوینده جلوگیری میکنید.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS88TI01M

 

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمتمحصولات بوش آشنا شوید.انتخاب سنتر نمایندگی بوش این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات بوش با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات بوش با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش لوازم خانگی بوش را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی بوش ( bosch) می باشد.