انتخاب سنتر

بلاگ معرفی لوازم خانگی

انتخاب سنتر

بلاگ معرفی لوازم خانگی

ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMU53M15IR

ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMU53M15IR با بدنه ای زیبا و تمام استیل از محصولات ماشین ظرفشویی بوش سری 6 SuperSilence ساخت آلمان است. 

 این مدل ماشین ظرفشویی توکار bosch ظرفیتی برای قرارگیری ظروف 13 نفر را دارد و در واقع برای استفاده روزانه یک خانواده با جمعیت متوسط تا زیاد کافی است.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,12 نفره,مدل,SMU53M15IR

 

طراحی این مدل از ماشین ظرفشویی بوش به رنگ استیل میباشد که باعث میشود تا نیاز به نظافت به حداقل ممکن برسد. این ماشین ظرفشویی با قرار گرفتن در رده مصرفی ++A در رده محصولات کم مصرف قرار گرفته است و به دلیل استفاده مکرر از این محصول بی شک توجه عموم را به خود جذب می کند. میزان آب مصرفی در هر بار شستشو 9.5 لیتر اندازه گیری شده است. با این وجود به جرئت می توان گفت به کار گیری این محصول شرکت بوش در فضای خانه به مصرف کم آب و برق شما بی نهایت کمک می کند.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,12 نفره,مدل,SMU53M15IR

 

این ماشین ظرفشویی بسیار کم صدا بوده و به هیچ عنوان آسایش شما را بر هم نمیزند.وجود موتور BLDC در این محصول بوش  ،لرزش ناشی از کارکرد موتور را تا حد بسیار زیادی کاهش میدهد که همین امر سبب میشود تا دستگاه در هنگام کار‌،‌بسیار کم صدا باشد.عایق بندی درست و اصولی درون بدنه‌،‌از دیگر عواملی است که در کاهش صدای دستگاه بسیار کارآمد میباشد.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,12 نفره,مدل,SMU53M15IRمحصولات بوش همیشه جزء بهترین انتخاب ها بوده اند و با توجه به کیفیت ساخت بسیار بالا‌،‌ارزش خرید بسیار بالایی دارند.استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت در ساخت این محصول باعث شده تا بتوانید برای سالیان متداول از این محصول استفاده کنید بدون آنکه نگران خراب شدن دستگاه باشید.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,12 نفره,مدل,SMU53M15IR

 

 

محصولات بوش همواره به عنوان محصولات با دوام بالا شناخته میشوند.سبد های داخل ماشین ظرفشویی به گونه ای طراحی شده است که میتوانید با جا به جا کردن آنها از بیشترین فضای ممکن بهره ببرید.

 سیستم VarioFlexPlus به شما اجازه میدهد تا سبد ها را با توجه به نوع و تعداد ظروف جا به جا کنید تا فضای کافی برای قرار دادن همه ظرف ها فراهم شود.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,12 نفره,مدل,SMU53M15IR

 

 

سبد ها در این مدل از ماشین ظرفشویی  قابلیت تنظیم در ۳ ارتفاع مختلف را دارند.از بابت شستن ظروف بزرگ خیالتان راحت باشد.سبد پایینی این امکان را برای شما فراهم کرده تا با قرار دادن ظروف بزرگ و قابلمه ها در این قسمت‌،‌آنها را به راحتی شستشو داده و از تمام توان دستگاه استفاده کنید.

 

قابلمه های بسیار کثیف را داخل دستگاه قرار داده و با استفاده از جریان آب داغ آنها را به راحتی شستشو دهید.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,12 نفره,مدل,SMU53M15IR

 

 

از دیگر ویژگی های بارز این محصول میتوان به صدای بسیار کم در هنگام کار کردن اشاره کرد.44 دسی بل مقدار صدایی است که ظرفشویی SMU53M15IR در زمان کار کردن تولید میکند.

جالب است بدانید که مصرف آب در ماشین های ظرفشویی بسیار کمتر از شستشو با دست میباشد.بر اساس آخرین اندازه گیری های انجام شده‌،‌برای شستشوی 144 پارچه ظروف یک پارچه با دست‌،‌مقدار 90 لیتر آب مصرف میشود.این مقدار هنگام شستشو با ماشین ظرفشویی به زیر 10 لیتر کاهش می‌یابد.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,12 نفره,مدل,SMU53M15IR

 

 

 

 

طراحی و ساخت این محصول بوش به گونه ای است که میتوانید انواع ظروف را به راحتی داخل سبد ها قرار داده و آنها را شستشو دهید.قابلیت Load Sensor تعداد ظروف کثیف را اندازی گیری کرده و با توجه به تعداد ظروف‌،‌مقدار آب ورودی را به دقت تنظیم میکند تا کمترین مقدار آب مصرف شود.

 با فعال کردن Aqua Sensor دستگاه به طور خودکار مقدار کثیفی ظروف را اندازه گیری کرده و با توجه به آن مقدار آب ورودی را تنظیم میکند.وجود این ویژگی ها باعث میشود تا این محصول یکی از کم مصرف ترین ماشین ظرفشویی های بازار باید و در هر بار شستشو حدودا 8 لیتر آب مصرف کند.

 

 

 

 

استفاده مستقیم از آب لوله کشی به مرور زمان میتواند به ظروف شما صدمه زده و باعث خوردگی شیشه میشود.

 

در این ماشین ظرفشویی سیستم محافظت از ظروف شیشه ای قرار دارد که میزان سختی آب را تنظیم میکند تا به هیچ عنوان به ظروف شما آسیبی وارد نشود.

 

 

 

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمتمحصولات بوش آشنا شوید.انتخاب سنتر نمایندگی بوش این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات بوش با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.   

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات بوش با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش لوازم خانگی بوش را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی بوش ( bosch) می باشد. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.