انتخاب سنتر

بلاگ معرفی لوازم خانگی

انتخاب سنتر

بلاگ معرفی لوازم خانگی

ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره مدل SMS88TI01M

ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره مدل SMS88TI01M یکی از شاهکارهای شرکت بوش «Bosch» آلمان می باشد که  با طراحی زیبا و در حین حال‌ باکیفیت‌ خود یکی از پر فروش ترین محصولات بوش میباشد.

اگر به دنبال یک ماشین ظرف‌شویی مبله با طراحی ساده و در حین حال مدرن هستید «خرید ماشین ظرفشویی بوش»  میتواند بهترین انتخاب باشد.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS88TI01M

 

عملکرد بسیار فوق‌العاده این ماشین ظرفشویی بوش توانسته رضایت مشتریان را کسب کند.دارا بودن امکانات و ویژگی های بسیار متنوع و کار آمد در این محصول سبب شده تا از بابت بهترین کیفیت و کارایی رضایت  شما را جلب کند.

 

گنجایش این ماشین ظرفشویی 14نفره میباشد.البته نا گفته نماند که شما میتوانید با جا به جا کردن سبد ها به فضای بیشتری دسترسی داشته باشید.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS88TI01M

 

طراحی سبد ها در این مدل ماشین ظرفشویی بوش به گونه ای میباشد که شما میتوانید در 6 حالت مختلف از آنها استفاده کنید.قابلیت تنظیم ارتفاع از دیگر ویژگی های کلیدی سبد ها میباشد.به لطف وجود سیستم های مختلف باعث شده تا از لحاظ کارکرد یکی از بهترین مدل ها باشد.این محصول بوش با توجه به استاندارد های اروپا طراحی و ساخته شده و همین موضوع باعث شده تا این محصول درجه مصرف انرژی ++A را داشته باشد.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS88TI01M

 

ظرفشویی های بوش مجهز به آخرین تکنولوژی ها میباشند که این تکنولوژی ها سبب میشوند تا بهترین کیفیت و بیشترین کارایی برای شما فراهم شود.به لطف تکنولوژی Eco Silence Drive که در قسمت موتور به کار برده شده است شما در هنگام کار کرد عملا صدایی نخواهید شنید.هنگامی که از تمام ظرفیت دستگاه استفاده کنید و دستگاه شروع به کار کند تنها 40 دسی بل صدا تولید میشود.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS88TI01M

 

سبد های داخل ماشین ظرفشویی به گونه ای طراحی شده است که میتوانید با جا به جا کردن آنها از بیشترین فضای ممکن بهره ببرید.سیستم VarioFlexPlus به شما اجازه میدهد تا سبد ها را با توجه به نوع و تعداد ظروف جا به جا کنید تا فضای کافی برای قرار دادن همه ظرف ها فراهم شود.با جا به جایی سبد ها فضای کافی برای جا دادن قابلمه ها را فراهم کنید.‌کلیه ظروف با جریان آب داغ شسته شده و همه لکه ها به راحتی از بین میروند.

 ماشین ظرفشویی های بوش به مصرف انرژی بسیار کم و کارایی و طول عمر بالا معروف هستند.این عوامل باعث شده تا این محصول در برنامه استاندارد فقط 9/5 لیتر آب مصرف کند.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS88TI01M

 

این ویژگی به این معنی نیست که ظروف شما با دقت کمتری شسته میشود‌،‌بلکه به این معنی است که سنسور های داخلی این محصول بوش ،‌ میزان مصرف آب را به طور دقیق اندازه گیری کرده و به طور صحیح از آن استفاده میکنند تا هم باعث افزایش کارایی دستگاه شود هم اینکه تا حد امکان در مصرف انرژی صرفه جویی کند.

 

وجود قابلیت Dosage Assist باعث میشود تا مواد شوینده وارد محفظه جدا گانه ای شده و با توجه به کثیفی ظروف‌،‌از ماده شوینده استفاده شود.با این حساب ظرفشویی های بوش بهترین کیفیت شستشو و پایین ترین مصرف انرژی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS88TI01M

 

با وجود ویژگی Dosage Assist در این مدل از ماشین ظرفشویی بوش میتوانید میزان مصرف مواد شوینده را به طور دقیق کنترل کرده و سخت ترین لکه ها را به راحتی پاک کنید.کارکرد این قابلیت به این صورت است که ماده شوینده وارد محفظه مخصوص شده و در هر مرحله با توجه به کثیفی ظرف و نوع لکه ها‌،‌مقداری از مواد شوینده را مصرف میکند.به این صورت مقدار مصرف مواد شوینده به طور دقیق کنترل شده و از هدر رفتن مواد شوینده جلوگیری میکنید.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS88TI01M

 

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمتمحصولات بوش آشنا شوید.انتخاب سنتر نمایندگی بوش این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات بوش با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات بوش با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش لوازم خانگی بوش را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی بوش ( bosch) می باشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.